Silence, el fabricant de motos i bateries elèctriques amb seu a Barcelona, inaugura la seva primera Flagship Store oficial de marca a la ciutat que la va veure néixer. Es tracta d'un espai dedicat al seu nou model S01, el primer que la companyia dissenya exclusivament per a particulars i amb el qual espera aconseguir les 7.000 motocicletes produïdes i els 30 milions d'euros de facturació a finals del 2019, segons han informat en un comunicat.
Un dels objectius de Silence és, segons Carlos Sotelo, CEO i fundador, "acabar amb les barreres dels punts de càrrega". Per aquest motiu, assegura que des del departament d'R+D s'ha dissenyat un armari bescanviador de bateries que té per objectiu oferir a l'usuari una bateria carregada quan la necessiti. Una tecnologia que, subratlla, "és possible gràcies a la connectivitat que silence integra en totes les seves motos".
Qualsevol vehicle que surt de la planta de producció que Silence té a Molins de Rei està connectat a través d'una App. Això permet a l'usuari no dependre de la clau per arrencar-lo, saber la ubicació de la seva moto en qualsevol moment, l'estat de la bateria, la quantitat de CO2 que ha estalviat gràcies a conduir un vehicle elèctric i també en quin punt de la ciutat es troba la bateria carregada més propera.
La companyia arrencarà a la ciutat un projecte pilot en el qual el client comprarà la moto i farà un renting de la bateria. Això permet a l'usuari rebaixar el cost inicial del vehicle i, d'altra banda, comptar sempre amb una bateria carregada. Aquesta nova fórmula d'adquisició arriba quan la companyia és a punt d'aconseguir les 500 pre-reserves. Són les primeres unitats del model S01 que els clients han pogut adquirir via online i que compten amb l'enregistrament del número de sèrie així com unes condicions de manteniment i garantia especials.