• Territori
  • Vilanova i la Geltrú analitzarà el màrqueting gastronòmic català

Vilanova i la Geltrú analitzarà el màrqueting gastronòmic català

El congrés coincideix amb la proposta de NODE Garraf de promocionar la demarcació com a destinació de turisme gurmet

El passeig del Carme de Vilanova i la Geltrú, amb els restaurants tancats i una parella passejant duent mascaretes | ACN (G. Sánchez)
El passeig del Carme de Vilanova i la Geltrú, amb els restaurants tancats i una parella passejant duent mascaretes | ACN (G. Sánchez)
Redacción VIA Empresa
Barcelona
02 de Juny de 2020

Del 28 al 30 d'abril de 2021, Vilanova i la Geltrú (Garraf) acollirà el 1r Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya. L'esdeveniment vol ser un aparador de coneixement de noves tendències i intercanvi entre els professionals. L'Agència de Desenvolupament NODE Garraf i l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú han presentat la primera edició de Gurmet.cat, el Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya. A l'acte hi han intervingut la presidenta NODE, Rosa Huguet, i la regidora d'Empresa i Innovació de l'Ajuntament, Conxi Martínez.

 

Els professionals del màrqueting gurmet s'aplegaran en un esdeveniment que té el propòsit d'exposar la innovació i les expectatives de creixement d'un sector en auge; molt particularment a Catalunya, que concentra bona part de la indústria agroalimentària més competitiva i de major recorregut internacional.

El congrés tindrà com a escenari principal l'auditori de Neàpolis i tindrà el complement d'altres espais, en el mateix edifici, en els què es faren sessions tècniques i workshops. La programació central serà una successió de ponències rellevants i taules de casuística amb representants de les companyies de major prestigi.

 

L'eix vertebrador del certamen tindrà en compte el producte, la marca, el mercat i la comunicació, en tots els seus processos i declinacions i amb un denominador comú: la gastronomia. En paral·lel, els congressistes podran participar en un programa de visites a centres d'elaboració i d'especial interès per al sector.

L'eix vertebrador del certamen tindrà en compte el producte, la marca, el mercat i la comunicació 

El congrés coincideix amb una estratègia promoguda des de NODE Garraf que té com a objectiu promocionar la demarcació com a destinació de turisme gurmet. En aquesta iniciativa participen els gremis d'hostaleria de l'entorn i l'Escola d'Hostaleria de Sitges, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Per la seva banda, l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú treballa en el propòsit d'aplegar organitzacions congressuals de petit i mitjà format a les què la capital del Garraf ofereix el seu ampli ventall de possibilitats.

La direcció tècnica de Gurmet.cat anirà a càrrec de la consultora Adalt Comunicació, que en el seu dia va fer la proposta i que acredita una bona trajectòria amb expertesa i vinculació al sector.  L'organització ha obert la seva finestra internètica a l'espai www.gurmet.cat des del què es podran seguir les novetats en relació amb el congrés de màrqueting gastronòmic.