• Tiendeo amplia el seu negoci amb el ‘cashback’

Tiendeo amplia el seu negoci amb el ‘cashback’

La startup catalana aposta per un producte de gran èxit als Estats Units i que permet als usuaris obtenir un reemborsament de fins a 40 euros mensuals en compres

Tiendeo incorpora una nova funcionalitat a la seva app | Cedida
Tiendeo incorpora una nova funcionalitat a la seva app | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
14 d'Agost de 2019

Tiendeo llança aquest dimecres un nou producte que permetrà als seus usuaris maximitzar l’estalvi i alhora beneficiarà les grans marques. Es tracta del cashback, un producte de gran èxit als Estats Units i que consisteix en ofertes amb reemborsament que s’apliquen a certs productes i amb els quals es poden obtenir un reemborsament de fins a 40 euros mensuals.

Així, els usuaris podran bescanviar aquests diners en format targetes de regal de grans retailers com Amazon, Zara, Decathlon, Mango o Sephora, entre altres, segons informa la companyia en un comunicat. Està previst també que en breu sigui possible enviar directament els diners a un compte bancari.

“El nostre objectiu és augmentar les opcions d’estalvi dels usuaris i, guardant els seus tiquets de compra, ara podran aconseguir 40 euros addicionals al mes”, assenyala la CEO de Tiendeo, Eva Martín. Una que també permet millorar la fidelització a les marques i comunicar el llançament de nous productes i ofertes especials.  

D’aquesta manera, els usuaris trobaran tant al web com en l’app de Tiendeo una icona anomenada Reembolsos a través de la qual podran veure els productes oferts del mes. Per beneficiar-se de les promocions simplement hauran de fer una foto als seus tiquets de compra i associar-los als productes que es corresponguin. Així, d'una manera molt senzilla i intuïtiva podran aconseguir fins a 40 euros mensuals que podran gastar posteriorment on ells prefereixin (escollint el tiquet regal que més els convingui o bé ingressant-ho al seu propi compte bancari).

Després d’un mes de prova a la plataforma, els usuaris de Tiendeo ja han pujat més de 1.000 tiquets de compra.