• Tiendeo contractarà 40 enginyers i comercials per ampliar la plantilla

Tiendeo contractarà 40 enginyers i comercials per ampliar la plantilla

La startup d’ofertes i catàlegs digitals preveu facturar 10 milions d’euros el 2018

Jonathan Lemberger, María Martín i Eva Martín, fundadors de Tiendeo
Jonathan Lemberger, María Martín i Eva Martín, fundadors de Tiendeo
Redacció VIA Empresa
Barcelona
22 de Maig de 2018
Act. 22 de Maig de 2018

Tiendeo, la plataforma de catàlegs en línia, preveu assolir aquest any els 10 milions d’euros de facturació, un 43% més que el 2017, i ampliar la plantilla amb 40 noves contractacions -comercials i enginyers informàtics i industrials-, fins als 180 empleats.

 

Així ho ha explicat la startup en una entrevista a EFE recollida per VIA Empresa. Tiendeo va tancar el 2017 amb uns ingressos de 7 milions d’euros, un 40% més que l’any anterior. És present en més de 35 països i compta amb oficines a Mèxic DF, Bogotà i Santiago de Xile i la seu central a Barcelona. La startup, instal·lada al Pier01 de Barcelona, té previst obrir unes oficines addicionals a la  Casa Xifré de la Barceloneta, on traslladarà el seu equip comercial.

Fa uns mesos, la companyia va fer el salt a Amèrica Llatina amb l’obertura de delegacions a Colòmbia, Mèxic i Xile, i aquest any preveu desembarcar també a Brasil. Tot i això, aquesta serà, de moment, la darrera obertura d’una delegació de la startup, ja que prefereix concentrar-se i créixer en les regions on té una major posició en el mercat, com és el cas d’Espanya, França, Itàlia, Mèxic, Colòmbia i Xile.

 

Tindeo, fundada l’any 2011, treballa ja amb unes 200 empreses, la majoria supermercats, magatzems de bricolatge i botigues d’electrònica, però també amb cadenes de moda i sabateries, perfumeries, jogueteries, restaurants o firmes d’esport. La plataforma, que rep ingressos per cada visita que registren els seus catàlegs, suma més de 35 milions d’usuaris únics i més de 50 milions de visites cada mes.