• Tiendeo obre una nova oficina a Xile

Tiendeo obre una nova oficina a Xile

La startup catalana, que vol guanyar mercat a Xile i Argentina, preveu arribar als 500.000 milions d’euros de facturació el 2018

Els fundadors de tiendeo
Els fundadors de tiendeo
Redacció VIA Empresa
Barcelona
05 de Juliol de 2017
Act. 05 de Juliol de 2017

Tiendeo, el portal d’ofertes i catàlegs online geolocalitzats, consolida l’expansió internacional amb l’obertura d’una oficina a Santiago de Xile, amb la intenció de guanyar marcat a Xile i Argentina. Llatinoamèrica és un dels mercats on la startup compta amb el gruix més gran d’usuaris i visites, només per darrere del mercat espanyol. Per això, Tiendeo va obrir l’estiu passat les primeres oficines internacionals a Mèxic i Colòmbia, i ara ha decidit obrir una nova base d’operacions a Xile. Sergio San Martin serà qui lideri l’equip de Santiago de Xile, que comptarà amb una plantilla de cinc treballadors.

 

Gràcies a la bona acollida que té l’empresa a Llatinoamèrica i a l’obertura de la nova oficina, l’empresa preveu aconseguir més de 500.000 euros de facturació de cara al 2018. Tiendeo Argentina compta amb 3,5 milions de visites mensuals i un total de més de 3.000 catàlegs d’empreses de retail del país. Per la seva banda, Tiendeo Xile acumula 1,5 milions de visites al mes i més de 6.000 catàlegs a la plataforma.

En poc més de sis anys, Tiendeoté presència a 35 països de tot el món i compta amb quatre oficines des d’on gestiona el seu negoci: Espanya, Mèxic, Colòmbia i ara Xile. La startup compta ja amb 200 marques, entre les quals es troben Carrefour, Walmart o Unilever. La companyia va tancar el 2016 amb més de cinc milions d’euros de facturació, un 25% més respecte a l’any anterior.