
El supermercat online Ulabox ha decidit retirar temporalment la venda de productes freds -congelats i frescs- a Madrid per concentrar la seva inversió a l'àrea metropolitana de Barcelona, on va néixer originalment el projecte.
Ulabox va començar a repartir aliments frescos -pa, fruita, verdura, carn i peix- a Madrid al setembre de 2016, després de signar un acord amb el mercat de San Antón.
Llavors, l'empresa va desenvolupar una intensa campanya publicitària a la capital espanyola per promocionar-se. Els seus responsables van assegurar llavors que durant les primeres setmanes es va multiplicar per deu l'entrada de clients diaris a la seva pàgina web, i van detallar que el 60% dels compradors madrilenys incloïa frescos.
No obstant això, l'estratègia passa ara per concentrar la inversió i els esforços a Barcelona abans de seguir amb l'expansió.
Des de Ulabox -entre els accionistes del qual hi ha la portuguesa Sonae i membres de la família fundadora del grup Miquel Alimentació- han incidit que el creixement a la Ciutat Comtal està relacionat amb la firma d'un acord amb l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona a l'inici de l'any per desenvolupar l'apostes d'aquests pel comerç electrònic.