Ulabox ha rebut un crèdit d'un milió d'euros de la Generalitat per "accelerar el desenvolupant de la seva estratègia per digitalitzar el comerçlocal". Segons informa el Departament d'Empresa i Coneixement en un comunicat, la bestreta es concedeix a través d'Innova Global, la línia de finançament impulsada per Avançsa i Acció que té per objectiu fomentar iniciatives d'innovació empresarial amb alt potencial de creixement a Catalunya, amb caràcter innovador i vocació internacional.
El supermercat online ha impulsat la categoria de producte fresc amb la incorporació a la seva oferta del Mercat del Ninot de Barcelona i gràcies a la col·laboració entre el supermercat online i els comerços locals, aquests productes arriben on el Mercat no té influència directa; una estratègia que ha tingut uns efectes molt positius.
Segons Jaume Gomà, CEO i co-fundador d'Ulabox, "estem demostrant que sí que és possible vendre producte fresc a través d'Internet i que, a més, hi ha una demanda real amb una tendència que va a l'alça. Ja no estem davant d'un client que compra en un supermercat online només una vegada al mes, sinó que són famílies que trien el canal online per fer la compra de frescos amb una freqüència setmanal i la complementa amb els bàsics d'alimentació i de productes de llar", ha assegurat el director general del supermercat online sobre aquest canvi d'hàbits de consum.
Ulabox és el primer supermercat 100% online que es va posar en marxa a l'Estat. L'equip d'Ulabox té com a objectiu fer la vida més fàcil als qui hi compren, estalviant-los temps i diners, amb una atenció al client excel·lent i un 95% de clients satisfets. Pel que fa a l'assortiment, Ulabox ofereix 17.000 productes de primeres marques d'alimentació i de la llar, a més de producte fresc, ecològic i de proximitat a tota l'Àrea Metropolitana de Barcelona. Els clients reben a domicili les seves compres fetes a Ulabox en menys d'una hora.
Avançsa, entitat del Departament d'Empresa i Coneixement, té com a objectiu fomentar i desenvolupar el creixement i la consolidació d'empreses que aportin valor afegit i diferenciació, que siguin sostenibles i que creïn llocs de treball. L'entitat s'encarrega de donar suport tècnic, administratiu i econòmic a aquestes empreses i participa, com a soci minoritari, en projectes empresarials estratègics i viables econòmicament i financera.