Tiendeo, la plataforma de catàlegs en línia, preveu assolir aquest any els 10 milions d’euros de facturació, un 43% més que el 2017, i ampliar la plantilla amb 40 noves contractacions -comercials i enginyers informàtics i industrials-, fins als 180 empleats.
Així ho ha explicat la startup en una entrevista a EFE recollida per VIA Empresa. Tiendeo va tancar el 2017 amb uns ingressos de 7 milions d’euros, un 40% més que l’any anterior. És present en més de 35 països i compta amb oficines a Mèxic DF, Bogotà i Santiago de Xile i la seu central a Barcelona. La startup, instal·lada al Pier01 de Barcelona, té previst obrir unes oficines addicionals a la Casa Xifré de la Barceloneta, on traslladarà el seu equip comercial.
Fa uns mesos, la companyia va fer el salt a Amèrica Llatina amb l’obertura de delegacions a Colòmbia, Mèxic i Xile, i aquest any preveu desembarcar també a Brasil. Tot i això, aquesta serà, de moment, la darrera obertura d’una delegació de la startup, ja que prefereix concentrar-se i créixer en les regions on té una major posició en el mercat, com és el cas d’Espanya, França, Itàlia, Mèxic, Colòmbia i Xile.
Tindeo, fundada l’any 2011, treballa ja amb unes 200 empreses, la majoria supermercats, magatzems de bricolatge i botigues d’electrònica, però també amb cadenes de moda i sabateries, perfumeries, jogueteries, restaurants o firmes d’esport. La plataforma, que rep ingressos per cada visita que registren els seus catàlegs, suma més de 35 milions d’usuaris únics i més de 50 milions de visites cada mes.