Una assegurança és aquell preu que pagues per a no utilitzar mai la seva cobertura. Podríem dir que, com a intercanvi comercial, és molt cara. Pagues diners i esperes no rebre'n res a canvi. I, sent així, com és que en tens més d'una?
Doncs perquè no vols assumir riscos. I aquí està la clau: el preu no és tan rellevant quan li retires el risc al client. Per això hi ha empreses que ofereixen garanties de devolució o professionals que ofereixen garanties de satisfacció, entre d'altres.
I, com a professionals, com podríem retirar el risc de contractar-nos als nostres potencials clients per a afavorir que esdevinguin clients i estiguin disposats a pagar el nostre preu? I no, això no vol dir garantir resultats o cobrar pels mateixos, sinó a retirar del client els dubtes que l'aturen. I això es pot fer amb imaginació a l'hora d'aconseguir fer el que el guru empresarial Michael Gerber defineix com a: "Fer la promesa que els clients volen sentir – una promesa que ningú altre al teu sector s'atreveixi a fer – i llavors complir-la millor que qualsevol altre al teu voltant".
Amb aquest principi pots afegir un valor enorme ajudant als teus clients i potencials clientsa respondre aquestes preguntes estratègiques: Quines promeses volen sentir els teus clients? (per exemple, serà molt fiable); quines promeses específiques podem fer en aquesta àrea que ningú més s'atreveixi a fer? (per exemple, ho repararem o ho substituirem, sense cost, en 24 hores) o quins sistemes necessitem per poder oferir aquesta promesa en totes les ocasions? (per exemple, un acord amb tècnic de totes les ciutats).
Doncs perquè no vols assumir riscos. I aquí està la clau: el preu no és tan rellevant quan li retires el risc al client. Per això hi ha empreses que ofereixen garanties de devolució o professionals que ofereixen garanties de satisfacció, entre d'altres.
I, com a professionals, com podríem retirar el risc de contractar-nos als nostres potencials clients per a afavorir que esdevinguin clients i estiguin disposats a pagar el nostre preu? I no, això no vol dir garantir resultats o cobrar pels mateixos, sinó a retirar del client els dubtes que l'aturen. I això es pot fer amb imaginació a l'hora d'aconseguir fer el que el guru empresarial Michael Gerber defineix com a: "Fer la promesa que els clients volen sentir – una promesa que ningú altre al teu sector s'atreveixi a fer – i llavors complir-la millor que qualsevol altre al teu voltant".
Amb aquest principi pots afegir un valor enorme ajudant als teus clients i potencials clientsa respondre aquestes preguntes estratègiques: Quines promeses volen sentir els teus clients? (per exemple, serà molt fiable); quines promeses específiques podem fer en aquesta àrea que ningú més s'atreveixi a fer? (per exemple, ho repararem o ho substituirem, sense cost, en 24 hores) o quins sistemes necessitem per poder oferir aquesta promesa en totes les ocasions? (per exemple, un acord amb tècnic de totes les ciutats).
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.