Diuen des de VIVOOD Hotel que "comencen a veure's brots verds en el sector turístic espanyol que encoratgen a l'optimisme aquest estiu". I es posen com a exemple d'aquesta remuntada, ja que aquest complex hoteler estima un període vacacional de gran demanda amb una ocupació mitjana del 92% al juliol i agost. A més, l'empresa alacantina assegura que incrementarà la facturació de l'hotel respecte a 2019 i contractarà personal per a reforçar alguns dels seus departaments.
Des de la reobertura el passat 12 de juny, l'hotel alacantí ubicat a Benimantell ha anat augmentant gradualment el nombre de reserves. Al juny, i amb tot just només dues setmanes d'activitat, VIVOOD tancarà el mes amb un 52% d'ocupació. Consideren que el treball realitzat durant l'Estat d'alarma, el tipus d'instal·lacions "òptimes per al distanciament amb les quals compta" i l'excel·lent acolliment per part del turista nacional fan que el turista considere aquest hotel com l'alternativa perfecta per a gaudir d'unes vacances segures sense eixir d'Espanya.
Des de 2013, VIVOOD ha rebut el suport de Marina d'Empreses, el hub d'emprenedoria valenciana impulsada per Juan Roig; primer per part de l'acceleradora Lanzadera, després de formar part de la seua primera edició, i, posteriorment, rebent la inversió d'Angels.
Donades les previsions de creixement per a l'estiu, VIVOOD contractarà personal: “Tenim clar que hem de retornar la confiança que els nostres clients estan dipositant en nosaltres. Ens sumem al lema que ‘no és moment de parar, sinó d'accelerar’ donant el millor de nosaltres”, explica Daniel Mayo, CEO i fundador de VIVOOD. Així mateix, l'empresa ha aconseguit que les seus 51 empleats isquen definitivament de l'ERTO i tornen als seus llocs de treball al 100%.
Clients estrangers, al setembre
L'entorn i l'arquitectura de VIVOOD fan que siga un hotel refugi en el que gaudir d'unes vacances de luxe i fàcilment sense aglomeracions. “Aquesta característica, unida a la confiança de clients recurrents que valoren i coneixen com treballem, així com al pla Garantia 360 en el qual incloem, entre altres mesures, una assegurança gratuïta amb garanties en matèria de salut i atenció mèdica per a tots els hostes, estan afavorint la recuperació de les reserves”, explica Mayo.
A més, l'hotel segueix el seu pla d'acceleració i s'enfoca també en la captació de clients internacionals. La demanda d'aquesta mena de viatgers comença a reactivar-se per a allotjar-se a partir de setembre i s'han llançat campanyes i col·laboracions per a atraure públic estranger.