Totes les empreses tenen pànic a una crisi de reputació. No en va, una mala imatge pot enfonsar el negoci. Qui no sembla que hagi de patir per això és la marca Rolex. La companyia suïssa lidera el Global RepTrak que elabora el Reputation Institute, un rànquing amb les 100 companyies amb millor reputació mundial. El podi el completen dues companyies enfocades clarament al públic infantil: Lego i Disney.
El rànquing valora la capacitat d’aquestes empreses per satisfer les expectatives en set dimensions bàsiques per a la reputació: productes i serveis, innovació, lloc de treball, governança, ciutadania, lideratge i performance.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.